زنی که مادر نیست

خودم

1394/4/19 17:37
نویسنده : ترنم
1,007 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من 25 سالمه و تقریبا 4 ساله ازدواج کردم، قبلا وب داشتم ولی حذف شد، عاشق همسرمم ، همسرمم هم مرده خوبیه خدا رو شکر، تنها ایرادی که داره اینه بچه نمیخاد. همین و بس...

عید 94 فکر میکردم بچه بغل یا با شکم برآمده برم عید دیدنی ولی نشد، پارسال خیلی سعی کردم متقاعدش کنم،باهاش حرف زدم ، چند بارم ازش قول گرفتم ولی زد زیرش، و نشد، امسال هم که حرف از نی نی میاد نه جوابمو میده و نه حرف میزنه سعی میکنه سکوت کنه یا بخوابه، میدونم منم یه روزی مامان میشم ولی پا گذاشتن روی احساساتم سخته، اینکه همه جا و همه کس پشت سرت بگن فلانی نا زاست سخته، سخته بری تو فامیل شوهرت و اونموقع مجبور باشی بچه یکی از خودت کوچکترو دیدی بغل کنی و ببوسی و بقیه هم با یه ترحم نگات کنن که فلانی بچه دار نمیشه، سخته زن همسایه که هم سنه تو حامله بشه زایمان بکنه، و وقتیم تو از کوچه رد میشی همه پشت سرت پچ پچ کنن، یا هم همه به مسخره بگن توام یکی بیار دیگه، یا اینکه بهترین دوستت برگرده بهت بگه عرضه داری توام بچه دار شو، و وقتی اینهمه حرف شنیدی با چشم گریون بیایی پیش شوهرت بغد از تعریف کردن اینهمه حرف شوهرت برگرده بگه ولش کن مردمو به اونا چه ربطی داره، یعنی اینکه خفه شو نمیخام حرفاتو بشنوم!

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

آبجی نگار
19 تیر 94 17:51
شما که هنوز جوونی ووقت زیاد چراغصه میخوری خداروشکر نازا که هم نیستی
پریسا
20 تیر 94 13:55
واقعا ناراحت شدم. عیبی نداره. خدارو شکر که شما نازا نیستید. سر همه ی نمازام شما رو دعا می کنم که ان شا الله بچه دار شید.
ترنم
پاسخ
ممنونم خانم گل
پریسا
21 تیر 94 12:52
ترنم
پاسخ
راضیه
25 تیر 94 19:18
سلام عزیزم... خیلی تعجب میکنم...سن 25 سال و 4 سال ازدواج این همه حرف پشت سرت هست برا بچه دار شدن!!!!! چرا جوری رفتار کردی تا حالا که اینجور بشه... من 27 سالمه و 7 ساله ازدواج کردم..تا حالا کسی حس نکرده بودم کسی اینجوری درموردم فکر کنم چون خودم اجازه ندادم... بابا مگه چخبره! یا چه ربطی به بقبع داره... ان شالله بتونی همسرتو راضی کنی ..میدونم ادم دلش بچه بخواد چطوریه..بهت حق میدم ولی به اینکه اجازه دادی در موردت و پشت سرت حرف بزنن..نه...کار اشتباهی کردی
ترنم
پاسخ
سلام دوست عزیزم، خودت مبدونی دره قاله رو میشه بست ولی دم دهنه مردمو نمیشه بست.بنظرت آدم خودش دوست داره پشته سرش حرف درست کنن؟ یا خودش عمدا میتونه جوری رفتار کنه که براش حرف درست کنن؟ چطور اجازه ندم؟ یعنی برم دمه خونشون دعوا راه بندازم که چرا اینجوری گفتن؟ و بعدش فک کنن حتما حقیقت داره برا همین نراحتم؟